SVA

Welkom op onze site…

Sportvereniging Aagtekerke – Voor iedereen!

Samen het lijf in beweging zetten. Dat is het nuttige met het aangename combineren. In de gymzaal van Aagtekerke wordt recreatief gesport door jong en oud. Meedoen is belangrijker dan winnen. Nieuwsgierig? Loop gerust vrijblijvend eens binnen en doe een proefles gratis mee.

Wil jij lid worden van SVA, maar vinden je ouders/begeleiders dit te duur? Dit is je kans. Het Jeugdsportfonds betaald jouw lidmaatschap! Meer informatie op welzijnveere.nl of neem contact op met de gemeente Veere 0118-555444.

Belangrijk:

Wij zijn op zoek naar iemand die het bestuur van SVA wil komen versterken!Matie gaat er na 10 jaar mee stoppen en ze wil graag het stokje overdragen.
Vind je het ook belangrijk dat je kind gewoon op het dorp kan blijven sporten? Sport je zelf graag in onze gymzaal? Draag je het verenigingsleven een warm hart toe? Meld je aan!

Vacature

Wij zoeken sportieve en enthousiaste trainers!

Hou je ervan om sportief bezig te zijn en andere mensen enthousiast te maken over jouw sport? Dan is dit wat voor jou.

De SVA zoekt trainers die het leuk zouden vinden om les te geven aan jong en/of oud. Momenteel zoeken we iemand die badminton les of les aan jonge kindertjes wil geven (tijd en dag is bespreekbaar). Of heb jij nou een te gek idee om zelf een groep op te zetten en daar les aan te geven? Geef het aan!

Wil je nog iets extra’s verdienen en daarbij sportief bezig zijn? Dan is dit wellicht je kans. Aarzel niet om contact op te nemen bij interesse of andere vragen. Wie weet tot ziens!

Lidmaatschap per jaar

• Junioren (tot 16)                                         €     60
  • Senioren (16+)                                             €   110
  • Deelname aan 2 sporten                         anderhalf keer lidmaatschap

Er wordt begin en half het kalenderjaar gefactureerd.

Sponsors

Natuurlijk hadden we dit jaar niet zo kunnen organiseren zonder onze sponsors. Namens de Sportvereniging Aagtekerke hartelijk dank voor het steunen van de vereniging! Met z’n allen houden we sporten op Aagtekerke in stand.

• Makelaardij Wisse B.V.
  • Constructie- en Lasbedrijf Louws
  • Leo Joosse Tweewielers B.V.
  • Autobedrijf Dekker B.V.
  • Hoveniersbedrijf P.J. Wisse
  • Beeke van Belzen Administratie- en Belastingadviseurs